Treceți la conținutul principal

Revenind...

           

             Uneori rânduri ca acestea substituie absența lunilor trecute . Nu se observă decât discrepanța de timp dintre o postare și alta . Nu există motivare mai mare pentru lacunele acestea decât munca și epuizarea , deopotrivă ! Calitativ sau nu , nimic nu m-a împiedicat să nu-mi rezerv o rezonabilă și binemeritată pauză .
             Oricum , râvna cerșește timp , care uneori  parcă se redirecționează spre nicăieri . Oricâtă voința aș avea , acea libertate strecurată zilnic cu moderație n-am precupețit a o folosi la cu totul altceva . Uneori blogul , mi-a răpit din misterul zilei , acaparându-mi timpul într-un ritm alert , subjugându-mi practic libertatea , până când acceleratorul de idei s-a interpus brusc , vătămând oarecum viața reală . A fost un adevărat zbucium al minții dar o liniștire a inimii , aproape ca o recomandare pentru ambițiosul meu suflet . Potențialul omului e precum lumina ce  reușește să treacă de bariera oglinzii .Iar abordările mele nu pot fi tot timpul atât de subtile de genul "bate șeaua ca să priceapă iapa " , și mă tem că uneori direcția spre mustrare pot crea o distanta incomod de mare între mine , cititor sau spectator.

           În realitate sunt o singuratecă , retrasă între zidurile casei , obișnuind să-mi istovesc mintea citind  mereu câte ceva , uneori cârpind câte un lucru folositor, dar niciodată însetată de povești gălăgioase sau de compania cuiva decât atunci când tăcerea e mai profundă decât noaptea . Ori de câte ori pasul mă aruncă în orașul meu originar nu ezit să-mi înmulțesc provizia de cărți . Lumea mea minusculă e populată de personaje din toate vremurile și de toate soiurile . Cuvintele sunt mereu aceleași dar distribuite diferit , remodelate , devenind prin imprimarea pe hârtie , o noutate .
          La fel și cu cealaltă afinitate nu precupețesc să-mi las mâinile neastâmpărate să nu furnice petecele de țesătură pentru avalanșele de baluri sau evenimente ... O explozie de nebunie necesară fiecărui dintre noi . De aceea egoismul meu se cere a fi scuzat !





Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Macrame - Şnurul simplu, șnurul dublu

Se lucrează cu croșeta 2 ochiuri de lanț, se revine la primul ochi cu un picioruș  scurt, se întoarce lucrul și mai facem un picioruș scurt. Pe croșetă vom avea un ochi iar pe marginile șnurului au apărut 2 fire laterale, prin care vom introduce croșeta și vom apuca firul pe sub ele, rezultă 2 ochiuri pe croșetă, scădem ochiurile la unul.  Cele două fire le vom numi ochiuri laterale.

Curs de croitorie- Cum se coase-fermoarul la pantalon

      Coaserea fermoarului la pantalon are ca scop prelucrarea celor două părți care formează deschizătura șlițului respectiv partea de mijloc a feței pantalonului . Acest lucru se face în următorii pași :      1. Se aplică întăriturile pe ambele părți ale șlițului , respectiv stânga și dreapta , prin presare cu călcătorul.      2. Se execută surfilatul la mașina de cusut triplock sau zigzag  (folosind aceeași culoare de ață ca a materialului folosit ) a rezervelor și al dublurii.

Puncte și cusături ornamentale-Punctul în urma acului

             Pentru punctele de ornamentație nodurile se fac numai la însăilat pentru fixarea țesăturilor. Altfel spus firul se ascunde prin împunsături mici în același loc iar pe urmă se ascunde acoperind-ul cu un alt punct de cusătură sau de broderie.