La mulți ani 2013 !

Deschide fereastra sufletului tău
pășind peste grijile anului ce tocmai a trecut
cu vise noi încarcă-ți anul cel nou  și de va fi din nou să ningă
belșugul să-ți aducă-n tindă
armonia , căldura și veselia
să-i cuprindă pe români...



Pentru anul care vine
O sacoșă de gânduri pline
Printre schițe și caiete
O grămadă de proiecte. . .

        

              În mod firesc îmi aburesc mintea cu dorințe lumești de parcă aș știi ce anume îmi rezervă ziua ce începe tocmai de mâine . Uit tot timpul că aceste dorințe nu țin explicit de mine pentru că în toate cazurile mele , acestea s-au materializat cu mare efort ori nu s-au împlinit deloc din cauză că am uitat să așez pe buzele mele permisiunea Domnului pentru împlinirea acestor cerințe . . .
       Așa că voi începe de data acesta în alt fel :
       Nădăjduiesc că proiectele de bază pentru anul următor , dacă Domnul va vrea să fie cu mine , ar fi înlocuirea mobilei pentru copiii , păstrarea dulapurilor deja recondiționate și redistribuirea lor prin casă . Aș mai avea nevoie de o bibliotecă  în care să aliniez pe rafturi toate cărțile cuminți pe care le-am achiziționat în decursul anilor anteriori . Sper , cu ajutorul bunului Dumnezeu , anul acesta să putem finisa restul casei . . . de exemplu : să închidem veranda . Este costisitor dar important pentru menținerea căldurii în interiorul casei . Atelierul pe care-l râvnesc de-o veșnicie . . . Domnul să-l păstreze în mintea mea cât crede de cuviință ! Aș schimba dorința acesta cu una mai mică , accesibilă mai degrabă buzunarului nostru : perdelele care lipsesc cu desăvârșire . . . Știu că vi se pare straniu , dar , asta este . . .
        La fel de firesc găsesc să-i mulțumesc Lui Dumnezeu pentru că a fost lângă mine chiar și atunci când gândul meu nu era stăpânit de prezența Lui . Păstrează-mi Doamne inima curată , și ia grija zilei de mâine de la mine .
Înnoiește , Doamne , ce este de înnoit , dar începe mai întâi cu sufletul . . . Îmbracă-i Doamne cu armura bunăvoinței Tale pe toți copiii mamei mele , ca lanțul spurcăciunilor lumești să se rupă de la gâturile lor pentru veșnicie , dăruindu-le o inimă simplă , dar tare și o viață lipsită de griji .
       Doamne ajută ! 
       Amin .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Toţi oamenii se aseamănă prin cuvinte,numai faptele îi deosebesc