Treceți la conținutul principal

Îmi pasa !

                                                                               

      Privesc descumpănita foaia alba . Mai devreme o succesiune de fraze răbufneau fără să le pot stăpâni. Vorbeam cu mine prin mintea mea . Cred că multora li se întâmplă să fie saturați de gânduri iar în momentul în care vrei să le așterni pe-o hârtie totul se estompează , ți se risipesc ideile , nu-ți găsești cuvintele iar motorul minții tale parcă se încăpățânează să ruleze în gol .

      Despre ce să scriu ? Ce să spun lumii ! Despre ce subiect fierbinte pot înșirui cuvinte care să nu fie nici remarcate , nici memorate? Pentru că mulți dintre voi mă vor trimite între oale și andrele . Pentru că sunt femeie sau pentru că nu am vreo diplomă care să conteze . Dar am gânduri , opțiuni , doleanțe . Pentru că sunt părinte!
      Trăiesc într-o lume vecină cu mine . Nici vorbă să fie egală căci nu trăim la fel . Nici nu pretind așa ceva! Dar viața mea contează , dacă pentru multi nu , pentru mine : da!
      Unii sunt înfometați , săraci și triști ! Am gustat și eu din starea aceasta sau poate parțial , sărind peste înfometare căci de foame încă nu am îndurat . Sunt dintre fericiții săraci ai tarii ! Unii sunt bogați , sătui și binedispuși , chiar veseli am putea spune ! Aș fii putut tânji la viața aceasta . Dar mi-o doresc ?
       Dacă ar trebui să pun în balanță una dintre cele două stări aș alege starea mea care e undeva mai sus de starea întâi , dar sincer mi-aș dori să  fiu undeva pe la mijloc înspre starea a doua .
       Sunt vinovată că mă gândesc la mine cu prioritate ! Să fie egoism ? Să fie nepăsare ? Să fie mai mult de-mi doresc asa " puțin" ? Ar trebui să fiu mulțumită ? Fac parte din generația de sacrificiu . Anii mei o dovedesc nu eu ! Acum vor să-mi sacrifice copiii ! Surâsul , liniștea , copilăria și viitorul lor . Poate și al copiilor lor . Și asta mă îngrijorează , mă irită și mă motivează !
       Toată această agitație stârnește frica celor cu frica ! Nu vreau sa am "ciocul mic "! Spun străinii despre noi că suntem o națiune apatică și răbdătoare . Poate de aceea s-au grăbit să-și deschidă afacerile la noi. Poate de aceea nu ne primesc la EI . Cert e că nu suntem plăcuți de nimeni ! Așa că suntem pe cale să devenim refugiați în propria noastră țară . Și vom fii măcinați sistematic , dezbinați și umiliți dacă nu vom înceta să ne gândim la " EU" 
        Asa că , spun tare , clar și răspicat : Ii susțin pe CIUMPALACI !

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Macrame - Şnurul simplu, șnurul dublu

Se lucrează cu croșeta 2 ochiuri de lanț, se revine la primul ochi cu un picioruș  scurt, se întoarce lucrul și mai facem un picioruș scurt. Pe croșetă vom avea un ochi iar pe marginile șnurului au apărut 2 fire laterale, prin care vom introduce croșeta și vom apuca firul pe sub ele, rezultă 2 ochiuri pe croșetă, scădem ochiurile la unul.  Cele două fire le vom numi ochiuri laterale.

Curs de croitorie- Cum se coase-fermoarul la pantalon

      Coaserea fermoarului la pantalon are ca scop prelucrarea celor două părți care formează deschizătura șlițului respectiv partea de mijloc a feței pantalonului . Acest lucru se face în următorii pași :      1. Se aplică întăriturile pe ambele părți ale șlițului , respectiv stânga și dreapta , prin presare cu călcătorul.      2. Se execută surfilatul la mașina de cusut triplock sau zigzag  (folosind aceeași culoare de ață ca a materialului folosit ) a rezervelor și al dublurii.

Puncte și cusături ornamentale-Punctul în urma acului

             Pentru punctele de ornamentație nodurile se fac numai la însăilat pentru fixarea țesăturilor. Altfel spus firul se ascunde prin împunsături mici în același loc iar pe urmă se ascunde acoperind-ul cu un alt punct de cusătură sau de broderie.